Microsoft Dynamics 365 for Field Service nabízí komplexní nástroje pro firmy provádějící servis zařízení a služby v terénu. Vzhledem k nárůstu složitosti moderních systémů je pro spokojenost zákazníka stále více důležitá služba poskytovaná přímo v terénu. Správně vyřešený servisní hovor zvyšuje loajalitu zákazníků a může dokonce přinést dodatečný prodej. Špatně vyřešené nebo nevyřešené volání může poškodit dobrou pověst, nebo ještě hůř způsobit ztrátu zákazníka. Otázkou je, jak mít správného servisního technika, se správnými znalostmi a se správným vybavením na správném místě. Jedná se o dokonalé sladění servisních smluv, zásob a dostupných kapacit.
Optimalizujte práci techniků – dosáhněte více schůzek, zrealizujte více pracovních příkazů a snižte počet najetých kilometrů.
Poskytněte svých technikům nástroje pro práci v terénu – využijte specializované aplikace pro iOS, Android nebo Windows.
Přejděte od tradičního modelu reaktivních oprav na více ziskový model prediktivních servisů díky integrovanému sběru dat ze zařízení a pokročilých analýz.
Používejte nástroje, které pomáhají vašim týmům plánovat schůzky a využívat efektivněji správné zdroje. Microsoft Dynamics 365 for Field Service poskytuje komplexní nástroje pro servisní techniky a dispečery a také automatizované funkce pro optimální plánování schůzek a pracovních činností pro ně.
Pokročilá správa servisních smluv, evidence nainstalovaných produktů v různých lokalitách a správa servisních prohlídek, oprav a jednorázových zakázek – to jsou některé z funkcionalit Microsoft Dynamics 365 for Field Service. Nástroje pro správu servisních smluv vám pomohou zlepšit poskytování služeb vašim zákazníkům a hledat cestu, jak zvýšit své příjmy.
Poskytněte svým týmům vše, co v rámci servisu potřebují pro správu skladových zásob přes různé lokality, sklady, depa či automobily. Díky Microsoft Dynamics 365 for Field Service mějte stav servisních skladových zásob vždy aktuální a dostupný, minimalizujte skladové odpisy a pracujte s lepší předpovědí potřeb zásob.
Zvyšte produktivitu svých techniků tím, že jim poskytnete nativní mobilní aplikace Microsoft Dynamics 365 for Field Service s možností online a offline práce. Nezáleží přitom na tom, které zařízení používají. K dispozici mají vždy a všude detaily jim naplánovaných úkolů, včetně informací o zákaznících a produktech, které právě potřebují. Správci mohou spravovat všechny uživatele a zařízení centrálně.
Zákazník bude středobodem vašich činností díky Microsoft Dynamics 365 for Field Service. Pomocí zákaznického portálu můžete svým zákazníkům poskytnout úplný přehled o jejich servisních případech, zpřístupnit interaktivní mapu a například i fotografii technika mířícího k nim. Samozřejmostí je průběžné informování o stavu servisní zakázky pomocí textových zpráv nebo telefonních hovorů.
Snižte své náklady tím, že budete vysílat servisní techniky k zákazníkům jenom tehdy, když je to skutečně potřeba. Microsoft Dynamics 365 for Field Service pomůže identifikovat a vyřešit problémy vzdáleně. Připojená servisovaná zařízení vám pomohou vidět a následně řešit problémy ještě před tím, než se o nich vaši zákazníci dozví.