Kontakt

Finanční služby

Globální digitalizace spolu s nebývalými změnami v obchodním modelu finančních služeb vyžadují transformaci. S komplexními řešeními společnosti Microsoft a inteligentní platformou Microsoft Dynamics 365 můžete nastavit zcela nový přístup k zákazníkovi, podpořit své pracovníky pomocí moderních digitálních nástrojů, optimalizovat operace díky lepšímu nahlédnutí do souladu a řízení rizik, ale také přeměnit produkty s otevřenými a připojenými systémy a vysoce automatizovanými digitálními procesy.

Leták ke stažení

Zaujměte své zákazníky

Komunikujte komplexně se svými zákazníky díky omni-channel řešení integrovanému do Microsoft Dynamics 365. Moderní CRM řešení, mobilní bankovnictví, sociální marketing, specializované řešení pro poskytovatele finančních služeb, zákaznické analýzy a řešení pro podporu back-office procesů vytvářejí ucelené komplexní řešení, které snižuje náklady, zvyšují efektivitu a lépe slouží zákazníkům. Microsoft přináší ucelenou platformu, která podporuje uchování a získávání zákazníků prostřednictvím jedinečné řady řešení - vše integrované napříč zařízeními a cloudovými službami.

Pokročilé plánování

Zlepšete provoz vaší společnosti díky odborným poznatkům a obchodním praktikám, které drží krok s rychlými změnami. S modely strojového učení lze přesně předpovídat poptávku a optimalizovat tak své maloobchodní procesy.

Moderní prodej a služby

Využijte každého místa prodeje a služeb, které vám umožní lépe porozumět a vyhovět vašim zákazníkům. Začněte v obchodech využívat „born in the web“ technologii jako jsou click-stream data a streaming analytics, abyste mohli poskytovat na míru sestavené nabídky v reálném čase, které zprostředkují vynikající zážitky z nákupu a zvýší tím vaši návštěvnost, konverzi, objem prodaného zboží, účinnost propagace, spokojenost zákazníků a v neposlední řadě ziskovost.

Vícekanálová správa obsahu

Používejte kombinaci digitálních kanálů a metod, díky kterým budete moci aktivně naslouchat, učit se a zaujmout tak, abyste ovlivnili nákupní chování a zvýšili spokojenost vašich zákazníků. Microsoft Dynamics 365 a doplňková partnerská řešení umístěná na AppSource pomáhají firmám maximalizovat potřeby zákazníků, vzdělávání, zprávy a interakce kdekoli – učte se díky neustálým poznatkům, jak předvídat a splňovat potřeby zákazníků.

Přizpůsobte se na míru zákazníkům

Nabízejte lepší služby tak, že zákazníkům dáte to, co chtějí v ten pravý okamžik na tom správném místě. Zkombinujete-li vaše data s veřejnými informacemi a údaji, shromážděnými ze zařízení fungujících na principu Internetu věcí (Azure IoT), můžete získat konkurenční výhodu. Budete-li vědět, jaké produkty a služby si zákazník zakoupí, můžete snadno optimalizovat dodavatelský řetězec a skladové zásoby a tím zvyšovat spokojenost, věrnost a loajalitu zákazníků.

Podpora maloobchodu

Poskytněte vašemu týmu mobilní zařízení a dostatečně výkonné aplikace, které jim umožní zvládat každodenní činnosti spojené s podnikáním. S mobilním řešení od Microsoftu můžete lépe reagovat a navýšit spolupráci, a to díky jednomu zařízení, které bude vyhovovat vašim potřebám.

Podpořte své zaměstnance

Poskytněte svým zaměstnancům řešení pro zvýšení produktivity, podporu spolupráce a pro efektivní komunikaci se zákazníky. Řešení Microsoft Dynamics 365 umožňuje vytvořit skutečné digitální pracoviště pro poskytovatele finančních služeb, které podporuje růst a udržuje spojené zákazníky. Výhodou řešení od Microsoftu je schopnost podporovat potřeby zaměstnanců v oblasti on-line, on-premise a mobilních přístupech prostřednictvím efektivního poskytování obsahu, podnikových sociálních řešení, spolupráce a řešení mobility a zároveň splňuje požadavky na dodržování předpisů.

Spolupráce a produktivita zaměstnanců

Podejte pomocnou ruku svým obchodním partnerům a zaměstnancům a umožněte jim prodávat efektivněji díky přístupu k nástrojům pro zvýšení produktivity, informacím o zákaznících a produktech ať už přímo z prodejny či z terénu. S řešením Microsoft Dynamics 365 můžete jednoduše motivovat vaše zaměstnance, aby odváděli nejlepší práci a věnovali svůj čas zvyšování příjmů.

Moderní prodej a služby

Využijte každého místa prodeje a služeb, které vám umožní lépe porozumět a vyhovět vašim zákazníkům. Začněte v obchodech využívat „born in the web“ technologie jako jsou click-stream data a streaming analytics, abyste mohli poskytovat na míru sestavené nabídky v reálném čase, které zprostředkují vynikající zážitky z nákupu a zvýší tím vaši návštěvnost, konverzi, objem prodaného zboží, účinnost propagace, spokojenost zákazníků a v neposlední řadě ziskovost.

Optimalizujte váš provoz

Microsoft Dynamics 365 poskytuje komplexní nástroje na pokrytí provozních procesů organizací poskytujících finanční služby. Řešení od Microsoftu navíc obsahuje pokročilé analytické nástroje, které vám pomohou analyzovat rizika a obsahují modely s cílem řešit dodržování předpisů a optimalizovat řízení rizik. Řešení zahrnuje vysoce výkonné výpočty, analýzy a dynamickou vizualizaci uživatelů, které lze nasadit lokálně, v cloudu nebo v hybridním modelu.

Pokročilé plánování

Zlepšete provoz vaší společnosti díky odborným poznatkům a obchodním praktikám, které drží krok s rychlými změnami. S modely strojového učení lze přesně předpovídat poptávku a optimalizovat tak své maloobchodní procesy.

Spolupráce a produktivita zaměstnanců

Podejte pomocnou ruku svým obchodním partnerům a zaměstnancům a umožněte jim prodávat efektivněji díky přístupu k nástrojům pro zvýšení produktivity, informacím o zákaznících a produktech ať už přímo z prodejny či z terénu. S řešením Microsoft Dynamics 365 můžete jednoduše motivovat vaše zaměstnance, aby odváděli nejlepší práci a věnovali svůj čas zvyšování příjmům.

Moderní prodej a služby

Využijte každého místa prodeje a služeb, které vám umožní lépe porozumět a vyhovět vašim zákazníkům. Začněte v obchodech využívat „born in the web“ technologie jako jsou click-stream data a streaming analytics, abyste mohli poskytovat na míru sestavené nabídky v reálném čase, které zprostředkují vynikající zážitky z nákupu a zvýší tím vaši návštěvnost, konverzi, objem prodaného zboží, účinnost propagace, spokojenost zákazníků a v neposlední řadě ziskovost.

Prediktivní údržba

Naučte se, co nejlépe určit stav zařízení, abyste byli schopni předvídat, kdy by měla být provedena údržba, nebo kdy hrozí bezprostřední selhání. Tento přístup slibuje úspory nákladů oproti standardní rutinní údržbě, protože zaměstnanci jsou upozorněni pouze v případech, kde je pozornost nutná. Neočekávané výpadky služeb jsou tímto minimalizovány.

Systém řízení maloobchodu

Zaměřte se na vaše zákazníky a podpořte vaše zaměstnance ve všech kanálech. Řešení pro správu maloobchodu Microsoft Dynamics 365 poskytuje možnost zapojení zákazníka do správy obchodu, správy kanálů, správy objednávek, marketingu a péče a navíc backoffice funkce, jako jsou finance a zásobování.

Vícekanálová správa obsahu

Používejte kombinaci digitálních kanálů a metod, díky kterým budete moci aktivně naslouchat, učit se a zaujmout tak, abyste ovlivnili nákupní chování a zvýšili spokojenost vašich zákazníků. Microsoft Dynamics 365 a doplňková partnerská řešení umístěná na AppSource pomáhají firmám maximalizovat potřeby zákazníků, vzdělávání, zprávy a interakce kdekoli – učte se díky neustálým poznatkům, jak předvídat a splňovat potřeby zákazníků.

Transformujte své produkty

Moderní řešení Microsoft Dynamics 365 vám pomůže urychlit čas na uvedení na trhu nových finančních produktů a inovací, zlepšit poměr IT nákladů k výnosům a zavést nové možnosti pro zvýšení budoucího růstu. Mezi výhody řešení od Microsoftu patří vysoce dostupná a bezpečná cloudová platforma Azure, která se přizpůsobí dle vašich potřeb, umožňuje hybridní přístup, optimalizuje náklady a je jednoduchá na použití.

Pokročilé plánování

Zlepšete provoz vaší společnosti díky odborným poznatkům a obchodním praktikám, které drží krok s rychlými změnami. S modely strojového učení lze přesně předpovídat poptávku a optimalizovat tak své maloobchodní procesy.

Vícekanálová správa obsahu

Používejte kombinaci digitálních kanálů a metod, díky kterým budete moci aktivně naslouchat, učit se a zaujmout tak, abyste ovlivnili nákupní chování a zvýšili spokojenost vašich zákazníků. Microsoft Dynamics 365 a doplňková partnerská řešení umístěná na AppSource pomáhají firmám maximalizovat potřeby zákazníků, vzdělávání, zprávy a interakce kdekoli – učte se díky neustálým poznatkům, jak předvídat a splňovat potřeby zákazníků.

Microsoft Dynamics 365 případové studie


Metro Bank díky Microsoft Dynamics 365 eliminuje známé bolestné problémy v bance - dlouhé čekání, složitá pravidla, matoucí procesy a přehršel marketingových nabídek. Metro Bank využívá technologie, která lidem dávají to, co chtějí.


Banca March je rodinný podnik, který se specializuje na soukromé a korporátní zákazníky. Microsoft Dynamics 365 v kombinaci s Windows Phone a Microsoft Surface jim dává mobilitu a holistický pohled na své zákazníky, které potřebují pro transformaci informací do znalostí.