Kontakt

Telekomunikace a média

Poskytovatelé telekomunikačních služeb a média čelí výzvě rozvíjet, spouštět, podporovat a zpeněžovat nové služby a zároveň podporovat exponenciální požadavky na růst. Zároveň musí uspokojovat své zákazníky personalizovanými službami, podporou a zkušenostmi. Řešení Microsoft Dynamics 365 nabízí vysoce výkonnou platformu a řešení, která umožňují zapojit do všestranné komunikace zákazníky, posilovat produktivitu zaměstnanců, optimalizovat provozní operace a přeměňovat produkty do digitálního věku.

Leták ke stažení

Zaujměte své zákazníky

Komunikujte komplexně se svými zákazníky díky omni-channel řešení integrovanému do Microsoft Dynamics 365. Pomůže vám udržet si spokojené zákazníky, zajistí rychlý přístup k poznatkům o zákaznících, zákazníkům poskytne samoobslužné portály a umožní přizpůsobit se požadavkům jednotlivých zákazníků. Poznatky získané digitální inteligencí s prediktivními modely a sofistikovaným sběrem dat pomohou zvýšit vaše výnosy tím, že zákazníka předvedou na vylepšené řešení a pomohou u něj zavést nové služby.

Pokročilé plánování

Zlepšete provoz vaší společnosti díky odborným poznatkům a obchodním praktikám, které drží krok s rychlými změnami. S modely strojového učení lze přesně předpovídat poptávku a optimalizovat tak své maloobchodní procesy.

Moderní prodej a služby

Využijte každého místa prodeje a služeb, které vám umožní lépe porozumět a vyhovět vašim zákazníkům. Začněte v obchodech využívat „born in the web“ technologii jako jsou click-stream data a streaming analytics, abyste mohli poskytovat na míru sestavené nabídky v reálném čase, které zprostředkují vynikající zážitky z nákupu a zvýší tím vaši návštěvnost, konverzi, objem prodaného zboží, účinnost propagace, spokojenost zákazníků a v neposlední řadě ziskovost.

Vícekanálová správa obsahu

Používejte kombinaci digitálních kanálů a metod, díky kterým budete moci aktivně naslouchat, učit se a zaujmout tak, abyste ovlivnili nákupní chování a zvýšili spokojenost vašich zákazníků. Microsoft Dynamics 365 a doplňková partnerská řešení umístěná na AppSource pomáhají firmám maximalizovat potřeby zákazníků, vzdělávání, zprávy a interakce kdekoli – učte se díky neustálým poznatkům, jak předvídat a splňovat potřeby zákazníků.

Přizpůsobte se na míru zákazníkům

Nabízejte lepší služby tak, že zákazníkům dáte to, co chtějí v ten pravý okamžik na tom správném místě. Zkombinujete-li vaše data s veřejnými informacemi a údaji, shromážděnými ze zařízení fungujících na principu Internetu věcí (Azure IoT), můžete získat konkurenční výhodu. Budete-li vědět, jaké produkty a služby si zákazník zakoupí, můžete snadno optimalizovat dodavatelský řetězec a skladové zásoby a tím zvyšovat spokojenost, věrnost a loajalitu zákazníků.

Podpora maloobchodu

Poskytněte vašemu týmu mobilní zařízení a dostatečně výkonné aplikace, které jim umožní zvládat každodenní činnosti spojené s podnikáním. S mobilním řešení od Microsoftu můžete lépe reagovat a navýšit spolupráci, a to díky jednomu zařízení, které bude vyhovovat vašim potřebám.

Podpořte své zaměstnance

Poskytněte svým zaměstnancům nástroje pro práci odkudkoliv a umožněte jim předvídat a reagovat na potřeby zákazníků pomocí řešení pro podporu spolupráce a produktivity. Microsoft Dynamics 365 vám pomůže přeměnit vaši firmu na moderní pracoviště v telekomunikacích či médiích. Představte si zvýšenou efektivitu získanou tím, že vaši zaměstnanci budou spolupracovat prakticky odkudkoli a kdykoli, pomocí známého a intuitivního softwaru chráněného zabezpečením nejvyšší třídy. Zajistěte rychlejší a efektivnější práci vašich zaměstnanců díky bezproblémovému používání moderních zařízení a služeb.

Spolupráce a produktivita zaměstnanců

Podejte pomocnou ruku svým obchodním partnerům a zaměstnancům a umožněte jim prodávat efektivněji díky přístupu k nástrojům pro zvýšení produktivity, informacím o zákaznících a produktech ať už přímo z prodejny či z terénu. S řešením Microsoft Dynamics 365 můžete jednoduše motivovat vaše zaměstnance, aby odváděli nejlepší práci a věnovali svůj čas zvyšování příjmů.

Moderní prodej a služby

Využijte každého místa prodeje a služeb, které vám umožní lépe porozumět a vyhovět vašim zákazníkům. Začněte v obchodech využívat „born in the web“ technologie jako jsou click-stream data a streaming analytics, abyste mohli poskytovat na míru sestavené nabídky v reálném čase, které zprostředkují vynikající zážitky z nákupu a zvýší tím vaši návštěvnost, konverzi, objem prodaného zboží, účinnost propagace, spokojenost zákazníků a v neposlední řadě ziskovost.

Optimalizujte váš provoz

Zrychlete svou transformaci na poskytovatele digitálních služeb pomocí technologie hybridního cloudu. Microsoft Dynamics 365 a další technologie Microsoftu vám nabízí pokročilou hybridní cloudovou platformu, která vám umožní vytvořit společnou infrastrukturu pro informační, mediální a síťové technologie, čímž se sníží kapitálové a provozní výdaje a zvýší se konkurenční výhody vašeho podniku. Nástroje umožňují centrálně řídit a automatizovat vaše pracovní zatížení a optimalizovat provozní procesy.

Pokročilé plánování

Zlepšete provoz vaší společnosti díky odborným poznatkům a obchodním praktikám, které drží krok s rychlými změnami. S modely strojového učení lze přesně předpovídat poptávku a optimalizovat tak své maloobchodní procesy.

Spolupráce a produktivita zaměstnanců

Podejte pomocnou ruku svým obchodním partnerům a zaměstnancům a umožněte jim prodávat efektivněji díky přístupu k nástrojům pro zvýšení produktivity, informacím o zákaznících a produktech ať už přímo z prodejny či z terénu. S řešením Microsoft Dynamics 365 můžete jednoduše motivovat vaše zaměstnance, aby odváděli nejlepší práci a věnovali svůj čas zvyšování příjmům.

Moderní prodej a služby

Využijte každého místa prodeje a služeb, které vám umožní lépe porozumět a vyhovět vašim zákazníkům. Začněte v obchodech využívat „born in the web“ technologie jako jsou click-stream data a streaming analytics, abyste mohli poskytovat na míru sestavené nabídky v reálném čase, které zprostředkují vynikající zážitky z nákupu a zvýší tím vaši návštěvnost, konverzi, objem prodaného zboží, účinnost propagace, spokojenost zákazníků a v neposlední řadě ziskovost.

Prediktivní údržba

Naučte se, co nejlépe určit stav zařízení, abyste byli schopni předvídat, kdy by měla být provedena údržba, nebo kdy hrozí bezprostřední selhání. Tento přístup slibuje úspory nákladů oproti standardní rutinní údržbě, protože zaměstnanci jsou upozorněni pouze v případech, kde je pozornost nutná. Neočekávané výpadky služeb jsou tímto minimalizovány.

Systém řízení maloobchodu

Zaměřte se na vaše zákazníky a podpořte vaše zaměstnance ve všech kanálech. Řešení pro správu maloobchodu Microsoft Dynamics 365 poskytuje možnost zapojení zákazníka do správy obchodu, správy kanálů, správy objednávek, marketingu a péče a navíc backoffice funkce, jako jsou finance a zásobování.

Vícekanálová správa obsahu

Používejte kombinaci digitálních kanálů a metod, díky kterým budete moci aktivně naslouchat, učit se a zaujmout tak, abyste ovlivnili nákupní chování a zvýšili spokojenost vašich zákazníků. Microsoft Dynamics 365 a doplňková partnerská řešení umístěná na AppSource pomáhají firmám maximalizovat potřeby zákazníků, vzdělávání, zprávy a interakce kdekoli – učte se díky neustálým poznatkům, jak předvídat a splňovat potřeby zákazníků.

Transformujte své produkty

Dodávejte nové inovativní služby zákazníkům prostřednictvím flexibilní cloudové infrastruktury Microsoft Azure a za podpory Microsoft Dynamics 365, což vám umožní rychle a nákladově efektivně zavádět vaše nové služby. Pomůže vám drasticky zkrátit dobu spuštění nových služeb, zvýšit konkurenční výhody, ušetřit náklady a snížit složitost vašeho IT. Platforma Microsoft může zahrnovat vaše vlastní datové centrum, cloudové služby, a to vše namixované v hybridním modelu tak, že můžete rychle reagovat na konkurenci, vstupovat na nové trhy a uspokojovat měnící se očekávání zákazníků.

Pokročilé plánování

Zlepšete provoz vaší společnosti díky odborným poznatkům a obchodním praktikám, které drží krok s rychlými změnami. S modely strojového učení lze přesně předpovídat poptávku a optimalizovat tak své maloobchodní procesy.

Vícekanálová správa obsahu

Používejte kombinaci digitálních kanálů a metod, díky kterým budete moci aktivně naslouchat, učit se a zaujmout tak, abyste ovlivnili nákupní chování a zvýšili spokojenost vašich zákazníků. Microsoft Dynamics 365 a doplňková partnerská řešení umístěná na AppSource pomáhají firmám maximalizovat potřeby zákazníků, vzdělávání, zprávy a interakce kdekoli – učte se díky neustálým poznatkům, jak předvídat a splňovat potřeby zákazníků.

Microsoft Dynamics 365 případové studie


Globální meteorologická společnost AccuWeather využívá technologickou platformu zahrnující Microsoft Azure a Microsoft Dynamics 365, aby získala digitální inteligenci v reálném čase na předpovědi počasí a obchodní modely. Aplikace AccuWeather každodenně zpracovává 17 miliard žádostí o data, pomáhá 1,5 miliardám lidí chránit a zlepšovat jejich životy a podniky.


V marketingovém a reklamním průmyslu jen málo podniků dosahuje velikosti Omnicom Group, což je holdingová společnost s obratem 11,7 miliardy USD a s přibližně 1 500 agenturami, které se nacházejí na celém světě. Společnost Omnicom chtěla své agentury vybavit standardním řešením pro plánování podnikových zdrojů (ERP) a vybrala si aplikaci Microsoft Dynamics AX na základě jejího snadného používání, globální dostupnosti, schopnosti účtování projektů a finančního výkaznictví a schopnosti přizpůsobit se marketingu a reklamě a specifickým požadavkům společnosti Omnicom.