Kontakt

Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM je přední komplexní řešení pro řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management), které poskytuje veškeré nástroje potřebné pro vytvoření a udržení aktuálního přehledu o zákaznících – od prvního kontaktu, přes prodej, dodávku zákazníkovi až po následnou péči o něj. Sjednocením a zautomatizováním obchodních procesů pomáhá snižovat náklady a zvyšovat ziskovost, a to vše s cílem pečovat o spokojenost a loajalitu vašich zákazníků v oblasti prodeje, marketingu, dodávky projektů a zákaznického servisu. Microsoft Dynamics CRM je k dispozici pro místní nasazení (on-premise) i v cloudových řešeních, přesně podle potřeb firem a organizací, které Dynamics CRM používají.

První verze Microsoft Dynamics CRM přišla na trh již v roce 2003 a od té doby Microsoft Corporation uvádí zhruba co dva roky novou generaci systému. Aktuální verzí produktu na trhu je Microsoft Dynamics CRM 2016 a na této platformě jsou postaveny aplikace Microsoft Dynamics 365 for Sales, Microsoft Dynamics 365 for Marketing (společně s produkty Adobe), Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation a Microsoft Dynamics 365 for Field Service a Microsoft Dynamics 365 for Customer Service.

Microsoft Dynamics CRM představuje ideální kombinaci vysoce hodnocené funkčnosti, známého uživatelského rozhraní a flexibility. Obsahuje sadu nástrojů a funkcí, které pomáhají zkvalitnit interakci a obsluhu klientů od prvotního kontaktu, přes prodej, dodávku až po následnou péči. Systém Microsoft Dynamics CRM zpřístupňuje informace o zákaznících ve známém prostředí aplikace Microsoft Outlook, což pomáhá k rychlejšímu přijetí nového systému zaměstnanci a přináší rychleji požadované výsledky. Plnohodnotnými alternativami jsou webový, mobilní klient nebo aplikace pro dotyková zařízení typu tablet.

Produktivita prodeje

Díky Microsoft Dynamics CRM jste se svými zákazníky neustále v kontaktu. Své zákazníky a jejich potřeby znáte a jste tak schopni jim nabídnout přesně to, co potřebují. Řízení obchodních vztahů je mnohem efektivnější, když máte všechny potřebné informace v jedné centrální databázi. Díky takto strukturovaným a snadno přístupným datům poskytuje Microsoft Dynamics CRM jednodušší plánování a vyhodnocování prodejních aktivit, a to včetně získávání nových zakázek. Prodejci se mohou zaměřit na příležitosti s nejvyšším potenciálem, rychleji získávat zakázky a zvýšit celkový objem prodeje.

Efektivní marketing

Aplikace Microsoft Dynamics CRM obsahuje řadu intuitivních marketingových nástrojů, díky kterým se dokážete efektivněji prosazovat na trhu a dosáhnout vyšší produktivity. Poskytuje dokonalý přehled o marketingových aktivitách a umožňuje flexibilní práci s nimi. Současně je možné sledovat využití investic do marketingu. Modul vám umožní jednoduše plánovat, řídit a realizovat kampaně, spravovat rozpočty, vyhodnocovat úspěšnost kampaní a následně zvolit nejvhodnější marketingové nástroje pro další zvýšení jejich účinnosti. Vedle vytváření přehledných sestav a analýz dochází k automatickému čištění dat a podrobné segmentaci zákazníků.

Komplexní služby zákazníkům

Microsoft Dynamics CRM nabízí řešení pro poskytování servisních služeb. Toto řešení je velmi rozsáhlé a zároveň dostatečně flexibilní a vy tak dokážete rychle reagovat na měnící se potřeby zákazníků. Komplexní péči o zákazníky můžete poskytovat díky celé řadě sofistikovaných funkcí jako je automatické směrování požadavků, historie poskytnutých služeb, reporting v reálném čase nebo informace o aktuální dostupnosti servisních pracovníků. Vysokou kvalitu zákaznického servisu zajišťuje mimo jiné účinnější řízení služeb s využitím servisních smluv (SLA), parametrů servisních smluv a servisních případů (zakázek).

Řízení projektů

Funkce pro automatizaci projektových služeb v aplikaci Microsoft Dynamics CRM představují komplexní řešení, které pomáhá prodejním a realizačním týmům získávat nové zákazníky a dodávat fakturovatelné projekty včas a v rámci rozpočtu. Řešení v Microsoft Dynamics CRM například umožňuje provádět odhady a tvorbu cenových nabídek a poskytuje podporu při uzavírání zakázek. Umožňuje plánovat a přidělovat zdroje, poskytuje nástroje pro týmovou projektovou spolupráci. Samozřejmostí je možnost zachycení údajů o časech, nákladech a sledování průběžných dat pro přesnou fakturaci.

Servis v terénu

Funkce Servis v terénu neboli Služby u zákazníků rozšiřují aplikaci Microsoft Dynamics CRM za účelem poskytnutí komplexního řešení pro poskytování služeb zákazníkům v terénu, včetně míst poskytování služeb, majetku zákazníka, preventivní údržby, správy pracovních příkazů, správy zdrojů, soupisu produktů, plánování a zasílání, mobility, spolupráce, fakturace zákazníků a analytických nástrojů. Tyto pokročilé funkcionality Microsoft Dynamics CRM vám pomohou optimalizovat váš plán služeb pomocí efektivního směrování, spárování dovedností zdrojů a zkrácení doby cesty. Pomohou vám zlepšit komunikaci a spolupráci v reálném čase mezi pracovníky pro služby zákazníkům, dispečery, terénními pracovníky a zákazníky.

Technologie

Microsoft Dynamics CRM se vyznačuje svou uživatelskou přívětivostí, provázaností na ostatní technologie Microsoft a možnostmi flexibilních úprav systému. Systém je snadné velmi rychle a jednoduše modifikovat a nasadit do řady odvětví. Microsoft Dynamics CRM je dostupný ve formě On-Premise nebo Online. Verze On-Premise je standardně licencována a provozována na infrastruktuře uživatele, zatímco verze Online je provozována v cloudové Azure infrastruktuře Microsoftu.

Silnou stránkou řešení Microsoft Dynamics CRM je profesionální správa informací o partnerech i zákaznících, která může být díky mobilnímu a off-line přístupu prováděna odkudkoliv a téměř okamžitě. Pro ovládání a přístup k datům v aplikaci Microsoft Dynamics 365 je možné využít několik způsobů – využití klienta pro Microsoft Outlook, internetový prohlížeč nebo mobilního klienta na platformách iOS, Android nebo Windows.

Při propojení Microsoft Dynamics CRM se SharePointem můžete k příslušným záznamům CRM přidružovat dokumenty (například návrhy a nabídky). Členové týmu, kteří mají příslušná oprávnění, pak mohou snadno pracovat na stejných dokumentech. Při integraci SharePointu můžete v CRM zároveň používat OneNote, OneDrive pro firmy a nástroje Microsoft Office 365, což znamená, že pro každý úkol můžete zvolit to správné úložiště.