Kontakt

Microsoft Office 365

Známou a špičkovou sadu kancelářských nástrojů získáte, ať pracujete v kanceláři nebo na cestách. Aplikace Office budou vždy v nejnovější verzi a umožní vám vytvářet, upravovat a sdílet obsah na počítači PC/Mac nebo v zařízeních se systémy iOS, Android nebo Windows se všemi uživateli v reálném čase. S bezplatným úložištěm pro každého uživatele budete mít spoustu místa pro všechny soubory. Soubory budete mít navíc uložené online, takže je můžete sdílet s lidmi ze společnosti nebo mimo ni, odkudkoli a kdykoli to budete potřebovat. Videokonference ve vysokém rozlišení pro více účastníků, sdílení obsahu, sdílené kalendáře a týmový chat vám pomůžou držet krok s týmem.

Nové funkce Office 365 v kombinaci s nově vydanými aplikacemi Office 2016 znamenají, že vaše společnost bude mít přístup k dosud nejkomplexnější a nejlépe zabezpečené nabídce Office 365 pro práci a komunikaci v cloudu. Každá skupina je jedinečná a má vlastní potřeby a styl práce. Office 365 poskytuje integrované řešení, které umožňuje všem efektivněji spolupracovat a využívat k práci týmový chat, online schůzky, spoluvytváření a bezpečné sdílení souborů, e-mail skupiny a sociální síť. S Office 365 představuje Microsoft novou úroveň zabezpečení a dodržování předpisů. Díky integrované ochraně osobních údajů, transparentnosti a zdokonaleným uživatelským ovládacím prvkům teď máte ještě lepší kontrolu nad bezpečností svých dat a dodržováním předpisů. Je zřejmé, proč je toto dosud nejbezpečnější Office vůbec.

Řešení bez počátečních investic

Neplatíte žádné počáteční výdaje za software a aplikace jsou stále aktuální.

Integrované zabezpečení

Integrované zabezpečení, kontrola souladu s předpisy a ochrana osobních údajů pomáhají udržet vaše data v bezpečí.

Vždy k vašim službám

Vždy budete mít finanční záruku 99,9% dostupnosti.

SharePoint Online

Microsoft SharePoint Online
SharePoint Online nabízí výkonné funkce SharePointu bez režijních nákladů spojených se správou vlastní infrastruktury. Možnosti flexibilní správy vám zajistí potřebnou kontrolu, abyste dokázali splnit požadavky organizace spojené s dodržováním předpisů.

Přístup odkudkoli
Musíte produktivně pracovat bez ohledu na to, kam vás život zavede. Díky nové aplikaci SharePoint to teď zvládnete. Bude to, jako byste měli v kapse váš firemní intranet. Přístup ke svým týmovým a organizačním zdrojům získáte kdekoliv, takže bez obav zvládnete udělat svou práci.

Bezproblémová spolupráce
Dnešní týmový web na SharePointu je centrem obsahu pro váš tým. Všichni kolegové z vaší organizace i mimo ni se mohou sejít v reálném čase a spolupracovat – vytvářet a sdílet obsah pomocí stejných, známých nástrojů Microsoft Office, které používáte každý den.

Informace a přehledy
Začněte svůj den na domovské stránce SharePointu. Rychle tam zjistíte, jaká je aktivita na všech vašich webech a ve všech skupinách. Spolupracujte na intranetu na týmových webech a udržujte si aktuální přehled o tom, kdo je kdo a co je nového – díky zobrazení týmové aktivity na domovské stránce týmu a v knihovnách dokumentů. Získejte přístup k odborným znalostem a obsahu díky inovativním kartám Lidé, které vám umožní plně využít spolupráci s vašimi kolegy i informace o tom, na čem pracují. Strávíte také méně času hledáním souborů – díky funkci inteligentních návrhů najdou soubory vás.

Zabezpečení a dodržování předpisů na podnikové úrovni
Dnes více než kdy dříve potřebují podniky škálovatelné řešení, které splňuje požadavky na zabezpečení a dodržování souladu s předpisy a zároveň zajišťuje uplatňování jednotných zásad při všech pracovních postupech a na všech zařízeních. Díky více než desetiletým zkušenostem s vytvářením podnikového softwaru a online služeb nabízí SharePoint nejlepší zabezpečení ve své třídě. Koncoví uživatelé získají produktivitu, o kterou žádali, a oddělení IT dosáhne na potřebné cloudové zabezpečení a splní požadavky na dodržování předpisů.

Exchange

Microsoft Exchange Online
Microsoft Exchange Online nabízí rozsáhlé možnosti v bohatém e-mailovém prostředí podnikové úrovně na telefonech, tabletech, počítačích a webu.

  • Využívejte možnosti podnikového e-mailu s většími a spolehlivějšími poštovními schránkami
  • Vyzkoušejte si lepší spolupráci při sdílení dokumentů
  • Přidejte rozšířené funkce pro archivaci, zabezpečení a dodržování předpisů

Zabezpečení a spolehlivost
Exchange Online nabízí rozšířené možnosti, jak chránit vaše informace. Filtrování malwaru a nevyžádané pošty chrání poštovní schránky. Možnosti ochrany před únikem informací brání uživatelům, aby omylem odeslali citlivé informace neoprávněným lidem. Globálně redundantní servery, špičkové možnosti zotavení po havárii a bezpečnostní tým expertů sledujících Exchange Online 24 hodin denně: To všechno chrání vaše data. A díky garanci 99,9% dostupnosti s finanční zárukou v podobě smlouvy o úrovni služeb se můžete spolehnout na to, že váš e-mail bude pořád v provozu a funkční.

Mějte všechno pod kontrolou
Mějte pod kontrolou prostředí vaší firmy a získejte výhodnou možnost hostování e-mailu na serverech Microsoftu. Spravujte svoji organizaci efektivně pomocí Centra pro správu Exchange – webového rozhraní s jednoduchým ovládáním.

Snadné použití a údržba
Pokud chcete poskytnout uživatelům firemní e-mail, který potřebují k práci, je to snadnější než dřív. Automatické opravy snižují nároky na čas a úsilí potřebné k údržbě systému. Nabídněte uživatelům Místní archív, aby měli všechny svoje důležité údaje na jednom místě. Zároveň jim umožněte neomezený přístup k e-mailu, kalendáři a kontaktům ve všech hlavních prohlížečích a na všech zařízeních. Díky integraci s Outlookem mohou využívat rozsáhlé a známé možnosti e-mailu s přístupem offline.

OneDrive pro firmy

Zvládejte více práce s bezpečným a spolehlivým cloudovým úložištěm pro podniky bez ohledu na to, kde zrovna jste. S OneDrive pro firmy získáte online úložiště bez problémů fungující spolu s nástroji, které každodenně používáte k vytváření obsahu, komunikaci a spolupráci, ať už v počítači PC či Mac nebo v systémem iOS, Android nebo zařízení s Windows.

Ukládání a synchronizace
Získejte to správné úložiště pro vaše soubory. Budete k nim mít přístup na webu, kdykoliv a odkudkoliv. Rychle a intuitivně ovladatelné prostředí prohlížeče usnadňuje správu, nahrávání i sdílení souborů. Synchronizace souborů s počítačem PC nebo Mac je jednoduchá, takže vždycky, online i offline, pracujete s nejnovější verzí.

Sdílení a spolupráce
Soubory můžete snadno sdílet se spolupracovníky i externími partnery. Ve známých aplikacích Office, které umožňují pracovat společně v reálném čase, je spoluvytváření hračka. Office Delve usnadní vyhledávání dokumentů ostatním uživatelům ve vaší organizaci.

Důvěryhodné cloudové úložiště vás zbaví obav
Integrované funkce zabezpečení, jako je šifrování souborů, chrání vaše data. Rozšířené funkce ochrany dat před únikem informací umožňují určit, sledovat a chránit citlivé informace. OneDrive pro firmy navíc splňuje globální i oborové standardy pro soulad s předpisy, mimo jiné normy HIPAA nebo ISO 27001.

Skype pro firmy

Základem skvělých týmů je skvělá komunikace. Propojte členy svých týmů v prostředí, které mají rádi, v aplikacích Office, které používají každý den. Díky Skype pro firmy si můžete zjednodušit infrastrukturu: nabízí jednu centrální platformu pro volání, konference, video i sdílení.

Skype na různých zařízeních
Buďte se svým týmem v kontaktu odkudkoli pomocí našich mobilních aplikací pro Windows, iOS a Android nebo přizvěte na schůzku vzdálené účastníky díky sálovým systémům se Skype pro firmy a zařízení Surface Hub.

Komplexní řešení pro pořádání schůzek
Pracujte, jako byste všichni byli v jedné místnosti, ať jste kdekoli. Skype pro firmy zvládne jakýkoli typ schůzky – spolupráci v týmu, rozsáhlé vysílání i připojení do konference po telefonu.

Moderní hlasové služby s cloudovou pobočkovou ústřednou
Provádějte, přijímejte a přepojujte firemní hovory v kanceláři, doma i na cestách pomocí telefonu, počítače i mobilu. Zvyšte flexibilitu a zefektivněte správu díky hlasovým službám v Office 365.

Zabezpečení, řízení a dodržování předpisů
Získejte komplexní funkce pro zabezpečení, řízení a dodržování předpisů, které pokrývají vše, od jednotlivých uživatelů po celý podnik. Vše stojí na škálovatelnosti na míru a snadné správě, které jsou Office 365 vlastní.

Project Online

Realizujte úspěšné projekty. Zjednodušte správu projektů, zdrojů a portfolia pomocí aplikace Řízení portfolia projektů (PPM). Díky integrovaným nástrojům pro plánování můžete sledovat projekty a zachovat pořádek.

Řízení projektů
Microsoft PPM umožňuje rychle začít a snadno realizovat projekty. Integrované šablony, známé nástroje pro plánování a přístup z různých zařízení pomáhají projektovým manažerům a týmům zůstat produktivními.

Řízení portfolia
Vyhodnocujte a optimalizujte portfolio projektů, abyste mohli určit priority činností a dosáhnout požadovaných výsledků. Bezproblémová integrace s Power BI nabízí pokročilou analýzu. Díky integrovaným sestavám mají všichni přehled.

Správa zdrojů
Získejte přehled o tom, jak se využívají zdroje, a spolupracujte pomocí integrovaných nástrojů. Díky zjednodušené správě úkolů a času mohou týmy odkudkoli zadávat nové informace a vy tak můžete snadněji koordinovat jejich činnost.

Yammer

Efektivnější a rychlejší způsob připojení. Být pořád připojený je důležitější než dřív. Yammer nabízí jednoduchý způsob, jak v týmu spolupracovat, sdílet poznatky a zapojit všechny ve vaší společnosti.

Skupiny
Spolupracujte s kýmkoli v celé společnosti na projektech, aktivitách a událostech. Skupiny představují otevřené, flexibilní pracovní prostory pro tým a komunitu, protože poskytují centrální místo pro konverzace, soubory, aktualizace a další možnosti.

Externí spolupráce
Přidejte partnery, zákazníky a dodavatele do skupinových konverzací a získejte jejich konkrétní názory. Pro průběžnou spolupráci vytvořte vyhrazené externí skupiny nebo externí sítě, které podporují hlubší vztahy a pocit komunity.

Vyhledávání
Vyhledávejte odborníky, konverzace a soubory a omezíte duplikování práce. Yammer pomocí Office Graphu zobrazuje přizpůsobené výsledky hledání založené na vašich zájmech a interakcích ve společnosti.

Doručená pošta a oznámení
Doručená pošta umožňuje zobrazovat, určovat priority a spravovat, co je pro vás v Yammeru nejdůležitější. Díky nastavení oznámení a priorit můžete vyřizovat nejdůležitější zprávy a oznámení napříč skupinami.

Informační kanál Novinky
Díky informačnímu kanálu Novinky máte pořád přehled, co se v celé společnosti děje. Yammer upozorňuje na lidi, informace a skupiny, které pro vás mohou být důležité.

Teams

Seznamte se s Microsoft Teams, novým chatovacím pracovním prostorem v Office 365.

Chat pro moderní týmy
Získejte flexibilní komunikaci, díky které budou všichni v obraze. Podívejte se na obsah a historii chatu, kdykoliv se vám zachce, včetně týmových chatů ve Skype, které jsou viditelné pro celý tým. Pro konverzace menších skupin jsou k dispozici soukromé skupinové chaty.

Centrum pro týmovou práci
Dopřejte svému týmu okamžitý přístup ke všemu potřebnému přímo v Office 365.

  • V pracovním prostoru týmu najdete veškerý obsah, nástroje, lidi a konverzace
  • Využijte integrovaný přístup k SharePoint, OneNote a Skype pro firmy
  • Pracujte na dokumentech přímo v aplikaci

Důvěryhodné zabezpečení
Microsoft Teams přináší zabezpečení a jistotu souladu s předpisy podnikové úrovně, kterou od Office 365 očekáváte.

  • Podpora řady standardů pro dodržování předpisů
  • Nepřetržité šifrování uložených i přenášených dat
  • Vícefaktorové ověřování pro rozšířenou ochranu identity

Microsoft Word

Microsoft Word na počítači, Macu nebo mobilním zařízení nabízí například následující možnosti:

  • Vytvoření dokumentu od začátku nebo pomocí šablony
  • Přidání textu, obrázků, efektů a videí
  • Prozkoumání tématu a vyhledání důvěryhodných zdrojů
  • Uložení na OneDrive pro získání přístupu k dokumentům z počítače, tabletu nebo telefonu
  • Sdílení dokumentů a spolupráce s ostatními
  • Sledování a kontrola změn

Microsoft Excel

Microsoft Excel 2016 usnadňuje zpracování čísel. S Excelem a jeho automatickým vyplňováním můžete snadněji zadávat data. Ze svých dat pak můžete jediným kliknutím vytvořit doporučený typ grafu. Pomocí datových pruhů, barevného kódování a ikon můžete snadno rozpoznat trendy a vzory.

Microsoft PowerPoint

Microsoft PowerPoint na počítači, Macu nebo mobilním zařízení nabízí následující možnosti:

  • Vytvoření prezentace od začátku nebo pomocí šablony
  • Přidání textu, obrázků, efektů a videí
  • Výběr profesionálního návrhu pomocí PowerPoint Designeru
  • Přidání přechodů, animací a kinematografických pohybů
  • Uložení na OneDrive pro přístup k prezentacím z počítače, tabletu nebo telefonu
  • Sdílení práce a spolupráce s ostatními, ať už jsou kdekoli

Microsoft Outlook

Microsoft Outlook na počítači, Macu nebo mobilním zařízení nabízí následující možnosti:

  • Uspořádání e-mailů, abyste se mohli soustředit na nejdůležitější zprávy
  • Správa kalendářů, abyste mohli snadno plánovat schůzky a události
  • Sdílení souborů z cloudu, aby příjemci mohli pracovat vždy s nejnovější verzí
  • Trvalé připojení a možnost pracovat, ať jste kdekoli

Microsoft OneNote

Microsoft OneNote is a digital notebook. Whether you’re at home, at school, or in the office, use OneNote to take notes wherever you go. With OneNote on your PC, Mac, or mobile device, you can:

  • Create or insert information in your notebook
  • Collaborate with other people in shared notebooks
  • Take handwritten notes and convert them to text
  • Distinguish note content by using highlighting and tags
  • Access up to date information from almost any device
  • Forget about saving. OneNote automatically saves and syncs your notes so you can focus on your thoughts and ideas

Microsoft Access

Pomocí Microsoft Access můžete vytvářet databáze a nemusíte psát kód, ani se stát odborníkem na databáze. Dobře navržené šablony vám pomohou tvorbu databází zrychlit. Díky dotazům najdete přesně ta data, která potřebujete. Rychle vytvoříte formuláře pro snadné zadávání dat. Data shrnete v seskupených nebo souhrnných sestavách. Desítky průvodců vám pomohou snadno začít a získat potřebnou produktivitu.

Další aplikace

Microsoft Publisher
Publisher is a desktop publishing application that helps you create visually rich, professional-looking publications.

Microsoft Sway
Microsoft Sway is a digital storytelling app for work, school, and home that makes it quick and easy to create and share interactive reports, presentations, newsletters, personal stories, presentations, and more.

Microsoft Visio
Visio helps you visually communicate complex information from multiple data sources:

  • Quickly create professional flow charts, timelines, process maps, organizational charts, IT architecture diagrams, floor plans, and more.
  • Keep diagram data points current by connecting diagram elements directly to data sources.
  • Use data graphics to simplify and enhance the visualization of complex information.

Microsoft Video
Office 365 Video is an intranet portal where people in your organization can post and view videos. With Office 365 Video, you can:

  • Upload and share videos
  • Find and watch videos shared by other people in your organization
  • Create and manage video channels

Technologie

S plány předplatného Microsoft Office 365 dostáváte kompletně nainstalované aplikace Office: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher a Access. Office 365 můžete instalovat na různá zařízení, včetně počítačů PC/Mac, tabletů a telefonů s Androidem nebo iOS. Kromě toho s Office 365 získáváte služby, jako je online úložiště na OneDrive a minuty volání přes Skype pro domácí používání. Když máte aktivní předplatné Office 365, máte vždycky nejnovější verze aplikací Office.