Kontaktujte nás

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement je komplexní řešení, které propojuje obchodně marketingová data, analytické nástroje a umělou inteligenci. Díky tomu je nenahraditelným pomocníkem při podnikových, obchodních i marketingových procesech.

Zajistěte své společnosti efektivní růst díky sadě obchodně marketingových aplikací, v jejichž středu stojí váš zákazník.

Webinář a seminář „Moderní zákaznický servis“ - zjistěte více

Microsoft Dynamics 365 přináší specializované aplikace
Zvolte si, jaká oblast vás zajímá.

Obchod
Microsoft Dynamics 365
 Sales
Marketing
Microsoft Dynamics 365
 Marketing
Péče o zákazníky
Microsoft Dynamics 365
 Customer Service
Terénní servis
Microsoft Dynamics 365
 Field Service
Řízení projektů
Microsoft Dynamics 365
 Project Service Automation

Přínosy

Pokrytí celého spektra obchodních potřeb

Zvýšení efektivity obchodně marketingových procesů

Efektivní plánování zdrojů a nákladů

Dostupnost řešení a mobilita

Možnost nastavení procesů pro potřebné scénáře služeb

Automatizace obchodních procesů s prvky umělé inteligence

Přizpůsobitelnost celého řešení

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement je moderní obchodní řešení pro správu vztahů se zákazníky (CRM) založené na cloudu, které vám pomůže zvýšit produktivitu prodeje a zlepšit hodnotu marketingového úsilí prostřednictvím sociálních informací, podnikových informací a správy kampaní.

Plně cloudové řešení zajistí, že veškeré aplikace z rodiny Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement jsou dostupné z jakéhokoli webového prohlížeče či mobilní aplikace. Díky tomu jste vašim zákazníkům na blízku z kanceláře nebo i mobilu na cestách.

Obchod

Cílem Microsoft Dynamics 365 Sales je udržení a zvyšování loajality stávajících zákazníků a získávání zákazníků nových. Zaměřte se na správné zákazníky, budujte důvěryhodné vztahy a podnikněte rychlé kroky od vytvoření obchodního případu až do uzavření zakázky. Řešení umožňuje automatizaci procesů prodeje, sledování výkonnosti obchodu a dosažení konzistentní interakce se zákazníky tím, že uživatele provádí předem připravenými fázemi prodejního procesu.

Více informací

Péče o zákazníky

Microsoft Dynamics 365 Customer Service umožňuje poskytovat prvotřídní služby podpory zákazníků vedoucí k loajalitě a zvýšení spokojenosti. Dejte svému týmu správné nástroje pro rychlé zpracování běžných požadavků i pro řešení těch nejsložitějších problémů. Díky tomuto řešení budete mít všechny data i historii zákazníků přehledně na jednom místě.

Více informací

Terénní servis

Microsoft Dynamics 365 Field Service nabízí potřebné nástroje pro firmy provádějící servis zařízení a služby v terénu. Umožňuje řídit celý životní cyklus servisní zakázky - od vzniku pracovního příkazu, přes zaplánování, předání realizátorovi, samotnou realizaci až po vytvoření podkladů k fakturaci.

Více informací

Projektové řízení

Microsoft Dynamics 365 Project Service Automation pomáhá sledovat aktuální stav projektů a aktivně předvídat a plánovat využití projektových zdrojů. Jedná se end-to-end řešení, které pomáhá jednotlivým oddělením napříč organizací udržovat vztah se zákazníkem a doručit projekt v čase i rozpočtu.

Více informací

Marketing

Microsoft Dynamics 365 Marketing představuje komplexní řešení zahrnující propojení marketingových úkolů, kampaní a statistik s prodejním týmem, který může informace získané z kampaní efektivně využívat pro své prodejní aktivity, a zvýšit tak efektivitu celého prodeje.

Více informací