Kontaktujte nás

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement je komplexní řešení, které propojuje obchodně marketingová data, analytické nástroje a umělou inteligenci. Díky tomu je nenahraditelným pomocníkem při podnikových, obchodních i marketingových procesech.

Zajistěte své společnosti efektivní růst díky sadě obchodně marketingových aplikací, v jejichž středu stojí váš zákazník.

Webinář a seminář „Moderní zákaznický servis“ - zjistěte více

Microsoft Dynamics 365 přináší specializované aplikace
Zvolte si, jaká oblast vás zajímá.

Obchod
Microsoft Dynamics 365
 Sales
Marketing
Microsoft Dynamics 365
 Marketing
Péče o zákazníky
Microsoft Dynamics 365
 Customer Service
Terénní servis
Microsoft Dynamics 365
 Field Service
Řízení projektů
Microsoft Dynamics 365
 Project Service Automation
E-commerce
Microsoft Dynamics 365
Commerce
Komunikace
Microsoft 365

Přínosy

Pokrytí celého spektra obchodních potřeb

Zvýšení efektivity obchodně marketingových procesů

Efektivní plánování zdrojů a nákladů

Dostupnost řešení a mobilita

Možnost nastavení procesů pro potřebné scénáře služeb

Automatizace obchodních procesů s prvky umělé inteligence

Přizpůsobitelnost celého řešení

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement je moderní obchodní řešení pro správu vztahů se zákazníky (CRM) založené na cloudu, které vám pomůže zvýšit produktivitu prodeje a zlepšit hodnotu marketingového úsilí prostřednictvím sociálních informací, podnikových informací a správy kampaní.

Plně cloudové řešení zajistí, že veškeré aplikace z rodiny Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement jsou dostupné z jakéhokoli webového prohlížeče či mobilní aplikace. Díky tomu jste vašim zákazníkům na blízku z kanceláře nebo i mobilu na cestách.

Obchod

Cílem Microsoft Dynamics 365 Sales je udržení a zvyšování loajality stávajících zákazníků a získávání zákazníků nových. Zaměřte se na správné zákazníky, budujte důvěryhodné vztahy a podnikněte rychlé kroky od vytvoření obchodního případu až do uzavření zakázky. Řešení umožňuje automatizaci procesů prodeje, sledování výkonnosti obchodu a dosažení konzistentní interakce se zákazníky tím, že uživatele provádí předem připravenými fázemi prodejního procesu.

Více informací

Péče o zákazníky

Microsoft Dynamics 365 Customer Service umožňuje poskytovat prvotřídní služby podpory zákazníků vedoucí k loajalitě a zvýšení spokojenosti. Dejte svému týmu správné nástroje pro rychlé zpracování běžných požadavků i pro řešení těch nejsložitějších problémů. Díky tomuto řešení budete mít všechny data i historii zákazníků přehledně na jednom místě.

Více informací

Terénní servis

Microsoft Dynamics 365 Field Service nabízí potřebné nástroje pro firmy provádějící servis zařízení a služby v terénu. Umožňuje řídit celý životní cyklus servisní zakázky - od vzniku pracovního příkazu, přes zaplánování, předání realizátorovi, samotnou realizaci až po vytvoření podkladů k fakturaci.

Více informací

Projektové řízení

Microsoft Dynamics 365 Project Service Automation pomáhá sledovat aktuální stav projektů a aktivně předvídat a plánovat využití projektových zdrojů. Jedná se end-to-end řešení, které pomáhá jednotlivým oddělením napříč organizací udržovat vztah se zákazníkem a doručit projekt v čase i rozpočtu.

Více informací

Marketing

Microsoft Dynamics 365 Marketing představuje komplexní řešení zahrnující propojení marketingových úkolů, kampaní a statistik s prodejním týmem, který může informace získané z kampaní efektivně využívat pro své prodejní aktivity, a zvýšit tak efektivitu celého prodeje.

Více informací