Kontaktujte nás

ACtive CRM

ACtive CRM ACtive CRM zajišťuje efektivní řízení obchodního týmu, obchodních příležitostí a jejich priorit. Pokrývá každodenní agendy, práci z terénu, nabízí práci přímo z Outlooku a sdílení informací napříč firmou. Pokrývá celý obchodní proces, od identifikace potenciálního zájmu, až po úspěšné uzavření příležitosti.

Podpořte obchodní tým efektivním online CRM systémem.

Výhody řešení

Snadná implementace

Rozšiřitelnost dle potřeb

Intuitivní cloudové CRM

Propojení s Microsoft Outlook

Kontakty a obchodní vztahy

Všechny obchodní informace jsou díky ACtive CRM na jednom místě. Integrace s databází ARES urychluje zadávání údajů a pravidla pro vyhledávání duplicitních dat předchází nepořádku ve vaší databázi. Grafické znázornění hierarchie obchodních vztahů a kontaktů poskytuje ucelený přehled o zákaznících i kontaktních osobách.

Historie aktivit je dostupná přímo u obchodního vztahu a poskytuje okamžitý přehled i historickou evidenci celé komunikace.

Řízení aktivit

Maily, schůzky a další aktivity jsou k dispozici v kalendáři ACtive CRM i v kalendáři aplikace Outlook.
Sledování vytížení obchodního týmu i realizovaných aktivit u daného obchodního vztahu je jednodušší než kdy dříve.

Obchodní proces

Díky ACtive CRM získáte přehled nad potenciálními zákazníky a nad průběhem jednotlivých obchodních příležitostí. Díky optimalizovaným formulářům a standardizovaným procesům a postupům budete vědět, jak se vašemu obchodnímu týmu daří a jaká je vaše obchodní „pipeline“ pro příští období.

Řízení prodeje a reporting

U každého obchodního vztahu je k dispozici grafický přehled příležitostí a s nimi spojených aktivit. Rychlé zjištění odhadovaných výnosů z příležitostí, aktualizace fáze obchodního procesu nebo odhad pravděpodobnosti získání nových zakázek provedete na jedno kliknutí.

ACtive CRM umožňuje nastavit cílové výnosy na zvolené období pro konkrétního obchodníka, poskytuje v reálném čase informace o plnění cílů, ale také o výkonnosti celého obchodního týmu.

Systém zobrazuje dashboardy a všechna data v přehledných interaktivních grafech, které jsou základem pro řízení všech obchodních aktivit.

Podpora GDPR

Evidenční systém je vytvořen v souladu s GDPR legislativou a uživateli umožňuje evidovat jednotlivá oprávnění ke zpracování konkrétních osobních údajů.
ACtive CRM intuitivně upozorní na evidenci informací bez oprávnění a snadno umožní přidat patřičný právní důvod. Rychlý export evidovaných informací nebo dynamická anonymizace jsou nedílnou součástí řešení.

AUTOCONT vytvořil ACTIVE CRM s ohledem na zákazníky

ACtive CRM je nástroj pro řízení vztahů se zákazníky, včetně správy a udržování databáze kontaktů a historie komunikace s kontaktem. Pokrývá celý obchodní proces, od identifikace potenciálního zájmu, až po úspěšné uzavření příležitosti. Přizpůsobitelné a přehledné dashboardy poskytují okamžitý přehled nad obchodními příležitostmi i vytížení obchodního týmu.

Možnosti snadného rozšíření

ACtive CRM je postaven na platformě Microsoft PowerPlatform, díky které můžete řešení snadno rozšířit a automatizovat pracovní postupy, případně je doplnit dalšími nástroji Microsoft 365 a Microsoft Dynamics 365. Díky modularitě jednotlivých aplikací a jejich zaměření tak lze pokrýt téměř všechny potřeby zákazníků a řízení vztahů se zákazníky.