ACtive CRM zajišťuje efektivní řízení obchodního týmu, obchodních příležitostí a jejich priorit. Pokrývá každodenní agendy, práci z terénu, nabízí práci přímo z Outlooku a sdílení informací napříč firmou. Pokrývá celý obchodní proces, od identifikace potenciálního zájmu, až po úspěšné uzavření příležitosti.
Všechny obchodní informace jsou díky ACtive CRM na jednom místě. Integrace s databází ARES urychluje zadávání údajů a pravidla pro vyhledávání duplicitních dat předchází nepořádku ve vaší databázi. Grafické znázornění hierarchie obchodních vztahů a kontaktů poskytuje ucelený přehled o zákaznících i kontaktních osobách.
Historie aktivit je dostupná přímo u obchodního vztahu a poskytuje okamžitý přehled i historickou evidenci celé komunikace.
Maily, schůzky a další aktivity jsou k dispozici v kalendáři ACtive CRM i v kalendáři aplikace Outlook.
Sledování vytížení obchodního týmu i realizovaných aktivit u daného obchodního vztahu je jednodušší než kdy dříve.
Díky ACtive CRM získáte přehled nad potenciálními zákazníky a nad průběhem jednotlivých obchodních příležitostí. Díky optimalizovaným formulářům a standardizovaným procesům a postupům budete vědět, jak se vašemu obchodnímu týmu daří a jaká je vaše obchodní „pipeline“ pro příští období.
U každého obchodního vztahu je k dispozici grafický přehled příležitostí a s nimi spojených aktivit. Rychlé zjištění odhadovaných výnosů z příležitostí, aktualizace fáze obchodního procesu nebo odhad pravděpodobnosti získání nových zakázek provedete na jedno kliknutí.
ACtive CRM umožňuje nastavit cílové výnosy na zvolené období pro konkrétního obchodníka, poskytuje v reálném čase informace o plnění cílů, ale také o výkonnosti celého obchodního týmu.
Systém zobrazuje dashboardy a všechna data v přehledných interaktivních grafech, které jsou základem pro řízení všech obchodních aktivit.
Evidenční systém je vytvořen v souladu s GDPR legislativou a uživateli umožňuje evidovat jednotlivá oprávnění ke zpracování konkrétních osobních údajů.
ACtive CRM intuitivně upozorní na evidenci informací bez oprávnění a snadno umožní přidat patřičný právní důvod. Rychlý export evidovaných informací nebo dynamická anonymizace jsou nedílnou součástí řešení.
ACtive CRM je nástroj pro řízení vztahů se zákazníky, včetně správy a udržování databáze kontaktů a historie komunikace s kontaktem. Pokrývá celý obchodní proces, od identifikace potenciálního zájmu, až po úspěšné uzavření příležitosti. Přizpůsobitelné a přehledné dashboardy poskytují okamžitý přehled nad obchodními příležitostmi i vytížení obchodního týmu.
ACtive CRM je postaven na platformě Microsoft PowerPlatform, díky které můžete řešení snadno rozšířit a automatizovat pracovní postupy, případně je doplnit dalšími nástroji Microsoft 365 a Microsoft Dynamics 365. Díky modularitě jednotlivých aplikací a jejich zaměření tak lze pokrýt téměř všechny potřeby zákazníků a řízení vztahů se zákazníky.
„Řešení podporuje obchodní procesy od evidence současných i potenciálních zákazníků včetně kontaktů, probíhající i ukončené projekty a samozřejmě poskytuje přehled o aktivitách celého obchodního týmu." - ENGIE Services a.s.