Kontaktujte nás

ACTIVE Servis Desk

V roli zákazníka každý očekává dokonalost. Schopnost reagovat, přesnost a kvalita jsou snadno vnímatelné, ale hůře dosažitelné. Důvěra se těžce buduje, ale rychle ji můžeme ztratit. Výsledky a vysokou úroveň servisu však lze dosáhnout a zdroje lze spravovat pomocí efektivních nástrojů a procesů. A správného myšlení.

Zákaznický servis je nikdy nekončící proces s dostatkem prostoru pro optimalizaci.

Překonávejte výzvy

Vyřizování více požadavků zákazníků najednou není vždy jednoduché. Poskytování profesionálních služeb v terénu vyžaduje správné informace a nástroje. Najděte spolehlivé řešení, které optimalizuje omezené zdroje a splní přísné SLA u zákazníků.

Ideální řešení

Přizpůsobte se každému zákazníkovi individuálně a splňte jeho požadavky rychleji než kdykoli předtím. Ušetřete svým technikům čas a pomozte jim zvýšit jejich produktivitu. S naším řešením získáte kontrolu nad celým životním cyklem servisní služby!

Navrhované výsledky

V návaznosti na standardizované procesy a dodržování předpisů, automatizaci plánování, spolu s účinnou správou zdrojů, lze poskytovat služby a výsledky na vysoké úrovni a také průběžně měřit a zlepšovat celý proces.

Plánování

Obousměrná integrace s Microsoft Exchange umožňuje naplánovat vaše servisní techniky a zdroje. Sledování přidělení činností je jednodušší než dříve, protože rezervace jsou k dispozici jak v kalendáři aplikace Outlook, tak v Plánovacím kalendáři (ACTIVE Service Desk).

Správce procesů

Můžete použít předdefinovanou sadu obchodních procesů spojených s toky obchodních případů, dynamicky pro konkrétní oddělení nebo pro konkrétní smlouvu. To vám pomůže spravovat všechny vaše oddělení a zákazníky samostatně.

Řízení

Víceúrovňová SLA vám umožní snadno upravit vaše služby pro každého zákazníka. Dvouúrovňová struktura smluv o poskytování služeb zvyšuje flexibilitu, kterou potřebujete. Konfigurace procesu na úrovni shody zajišťuje, že máte své činnosti pod kontrolou.

Řízení aktiv

Převezměte kontrolu nad správou životního cyklu a registrem všech aktiv. Aktiva mohou být propojena s několika sklady, takže můžete řídit proces přenosu mezi nimi. Pokročilá správa zabezpečení skladů a aktiv spolu s pokročilým vymezením rolí zajišťuje odpovídající kontrolu.

Preventivní údržba

Systém sleduje servisní intervaly a časy. Automaticky generuje pravidelné záznamy o případech a pracovních příkazech, aby se splnily potřeby preventivní údržby. Navíc vytváří automatické rezervace podle (pracovního) nastavených požadavků v kalendáři. Dynamická tvorba názvu a popisu je nutností!

Správce oznamování

Správce oznámení pomáhá zapamatovat si vše. Připomíná podstatné vám, vašemu týmu nebo vašim zákazníkům. Uživatelsky přívětivá nastavení jsou k dispozici pro různé události. Konfigurujte podmínky, vytvářejte dynamické zprávy, upravujte časovou periodicitu a mnohem více! Odesílejte e-mail nebo SMS okamžitě nebo po určité době.

Portální a zjednodušená mobilní app

Uživatelsky přívětivý vícejazyčný portál vás provede celým procesem. Chcete-li vytvořit nový případ pomocí katalogu služeb, spravovat jej nebo sledovat aktuální stav. Prohlížet historii komunikace. Řešením je zjednodušená mobilní aplikace bez náročných procesů. Stačí prohledat servisní protokol, požádat zákazníka o podpis a nahrát jej do systému.

Pohotovostní údržba

Úroveň pohotovosti můžete konfigurovat variabilně. After Hour Service pokrývá podporu L1 mimo pracovní dobu (24x7), definování časů pohotovosti a odbornost uživatelů, kteří jsou v pohotovosti. Zajišťuje automatické vytváření rezervací. Můžete definovat pohotovost pro konkrétní oddělení nebo jen pro konkrétní dohodu. Řešení je připojeno ke Správci oznámení.

E-response

Snadná komunikace nejen s vašimi zákazníky, ale s ostatními servisními částmi lze snadno konfigurovat pomocí E-response v kombinaci se Správcem oznámení. E-response zajišťuje čtení dat ze strukturovaných e-mailů a jejich kopírování do záznamů v systému.

AUTOCONT vytvořil ACTIVE Service Desk s ohledem na zákazníky.

ACTIVE Service Desk je postaven na špičkových produktech Microsoft Dynamics 365: Customer Service a Field Service. Tyto aplikace poskytují základ, který je obohacen našimi zkušenostmi získanými z více než dvou desetiletí budování podnikových aplikací pro naše zákazníky.

Možnosti snadného rozšíření

Microsoft Dynamics 365 je zaměřen na zákazníky. Díky doplňkové sadě aplikací lze pokrýt téměř všechny potřeby zákazníků a zaměřit se pouze na to, co je důležité.

Nejnovější technologie přinášejí spoustu možností

Microsoft Dynamics 365 se hladce integruje s nejnovějšími technologiemi, jako jsou Cognitive Services nebo Microsoft HoloLens, vytváří tak prostor pro vylepšení a konkurenční výhodu.

Automatizace, flexibilita a otevřenost

Microsoft Dynamics 365 je postaven na platformě, kterou můžete snadno vylepšit a automatizovat tak pracovní postupy. Microsoft PowerPlatform společně s Microsoft 365 a dokonce i Microsoft Teams, nabízejí neocenitelný potenciál.

Úspěch zákazníka: CAD Studio zlepšuje servisní operace s ACTIVE Service Desk​

Mobilní aplikace pro řízení nákladů za dopravu na misích

Využití jednoduché mobilní aplikace pro řízení firemních logistických procesů po celém světě s online náhledem na všechny probíhající i realizované cesty.